slider slider slider

POZNAJ UNIKALNĄ TECHNIKĘ JOGI

Sprawdź świąteczne pakiety!

SUUNTO NA GWIAZDKĘ


Kliknij w ikonę, aby powiększyć/ pobrać grafik.


Kliknij w ikonę, aby powiększyć/ pobrać grafik.


 

  PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA

SALA

Studio I

Studio II

Studio I

Studio II

Studio I

Studio II

Studio I

Studio II

Studio I

Studio II

tudSio I

Studio II

Studio I

Studio II

7:15

  *CARDIO
with virtual trainer
  *CARDIO
with virtual trainer
  *CARDIO 
with virtual trainer
  *CARDIO 
with virtual trainer
  *CARDIO 
with virtual trainer
       

9:00

GYMSTICK
Mietka
*FAT BURN
with virtual trainer
POWER PUMP
Mietka
*FAT BURN 
with virtual trainer
Brzuch/uda /pośladki
Gabrysia
*FAT BURN 
with virtual trainer
POWER PUMP
Paulina
*FAT BURN 
with virtual trainer
GYMSTICK 
Mietka

*FAT BURN 
with virtual trainer

 

9:30 JOGA ASHTANGA Paula

     

10:00

TMT
Mietka 
*SPORTS TRAINING
with virtual trainer
 TBC 
Mietka
*INTERVAL TRAINING
with virtual trainer
  *SPORTS TRAINING
with virtual trainer
 SEXY DANCE *INTERVAL TRAINING
with virtual trainer
BRZUCH/ STRETCH    Mietka *SPORTS TRAINING
with virtual trainer

 

 INDOOR CYCLING 
Kasia/Dorota
PILATES   KASIA  

11:00

                   

Power pump

Danusia

 

 ZUMBA
Kamila

PILATES/ STRECHING KASIA 

12:00

                    Brzuch/stretch Danusia   AKTYWNA CIĄŻA (OD 12.05)   INDOOR CYCLING 
Kasia

13:00 

                   

 

     

16:00


                 

 CROSS TRAINING Joanna

     

17:00

ART BODY
Grzesiek
  BRZUCH/ STRECHT
Marta
  Brzuch/uda /pośladki Monika   TBC
Grzesiek
      BOKS
Mateusz
     

18:00

OPEN DANCE
Grzesiek
TRX
Tomek
STAPE & SHAPE
Marta
  PILATES
Monika
TRX
Tomek
OPEN DANCE
Grzesiek
   Brzuch/uda /pośladki
Danka
         

18:30

  SEKCJA BIEGOWA
(1,5H) Mariusz
      SEKCJA BIEGOWA
(1,5H) Mariusz 
               

19:00

POWER PUMP
Paulina
 SPORTS TRAINING
with virtual trainer
ZUMBA              Kamila

INDOOR CYCLING
Artur
ZD. KRĘGOSŁUP
Jarek
HARD BAGS
Tomek
POWER PUMP
Olga
  ZUMBA 
Jacek
         

20:00

  20:10 INDOOR CYCLING
Paula
TMT
Marta
INDOOR CYCLING
Artur
JOGA VINYASA
Paula
INDOOR CYCLING
Marcin
ART BODY
Olga
INDOOR CYCLING
Zosia 
GYMSTICK
Jarek
INDOOR CYCLING
Marcin  
       

21:00

 BOKS 
Mateusz
  KETTLE CLASS
Sebastian
                     

 

*Zajęcia z wirtualnym trenerem przy wizualizacji najpiękniejszych tras;

*Od poniedziałku do piątku o 19:30 Express Classes (10 -15 min) na Sali Cardio;

** Klub zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w grafiku zajęć fitness, który będzie modyfikowany na potrzeby klubowiczów Oxygen. Wszelkie uwagi prosimy wysyłać na adres malgorzata@oxygenfitness.pl

 OPIS ZAJĘĆ:

 

KSZTAŁTUJĄCO-WZMACNIAJĄCE:

TBC - Ćwiczenia ogólnorozwojowe, wzmacniające i kształtujące całe ciało, z wykorzystaniem różnych przyrządów.

POWER PUMP - Zajęcia z wykorzystaniem sztang. Intensywny trening z dużą ilością powtórzeń. Zaletą ćwiczeń ze sztangą jest wzrost wytrzymałości i siły mięśni, utrata tkanki tłuszczowej. Rzeźbimy wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia proste w swojej formie, nie wymagają koordynacji ruchowej

PŁASKI BRZUCH&STRETCH - Pierwszą część zajęć stanowią ćwiczenia wzmacniające  mięśnie brzucha i pleców, dla osób które chcą zadbać o płaski brzuch i prawidłową postawę. Druga część zajęć  to stopniowe i kontrolowane rozciąganie mięśni całego ciała.

TRX - Ćwicząc na specjalnych linach TRX poprawiasz nie tylko siłę mięśni i wytrzymałość, ale także poprawiasz stabilność stawów, zwiększasz mobilność, ćwiczysz wszystkie mięśnie gorsetu mięśniowego, a przede wszystkim mięśnie brzucha. Trening z TRX aktywizuje wszystkie grupy mięśniowe włącznie z mięśniami korowymi, które są odpowiedzialne za prawidłową równowagę. 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – zajęcia specjalistyczne z wykorzystaniem różnych sprzętów mające charakter profilaktyczny i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa, których celem jest wzmocnienie mięśni głębokich odpowiedzialnych za prawidłową postawę i stabilizację tułowia

 ABT -(brzuch, pośladki, biodra) to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Ćwiczenia te mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni. Oprócz kształtowania mięśni ABT wpływa również na spalanie tkanki tłuszczowej. ABT są zajęciami o średniej intensywności, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda.

GYMSTICK-  jest przyborem fitness, który został tak zaprojektowany, aby uprościć i skutecznie połączyć trening sprawności sercowo-naczyniowej, wytrzymałości mięśniowej i gibkości. Poprawia krążenie krwi w mięśniach, ruchomość kręgosłupa i stawów, wpływa także na poprawę szybkości przekazywania impulsu nerwowego do mięśnia. Wszechstronność Gymstick pozwala go stosować ludziom w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej. Doskonale nadaje się dla osób, które nie mogą korzystać z innej aktywności ruchowej. Zalecany jest, więc osobom w podeszłym wieku oraz otyłym, które dzięki jego zastosowaniu mają możliwość zdobycia i utrzymania zdrowia oraz sprawności fizycznej.

 

CHOREOGRAFICZNE:

OPEN DANCE – świetna zabawa oparta na różnych stylach tanecznych. Zajęcia o zróżnicowanej intensywności i choreografii,  poprawiają kondycję i wyszczuplają ciało.

ZUMBA  - to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Kroki taneczne są bardzo proste. Dzięki specjalnie opracowanej kombinacji ruchów i energetycznej muzyce Zumba stwarza atmosferę świetnej imprezy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów wprawiająca w doskonały nastrój.

ROZCIĄGAJĄCE

PILATES - to system ćwiczeń obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, jako skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Ćwiczenia ukierunkowane na silny rozwój centrum naszego ciała – mięśni brzucha, pleców, miednicy oraz  kręgosłupa, wzmacniające i rozciągające całe ciało

STRETCHING - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania.

WYTRZYMAŁOŚCIOWE

INDOOR CYCLING  – to oryginalna forma treningu na rowerach stacjonarnych. Podczas zajęć uczestnicy spalają do 800 kcal, zwiększają siłę fizyczną i mentalną, poprawiają wytrzymałość; zmniejszają również ryzyko chorób układu krążenia.

SEKCJA BIEGOWA – zajęcia grupowe z trenerem polegające na kształceniu prawidłowych technik biegowych obejmujące przygotowanie do maratonów, biegów ulicznych i przełajowych

 KETTLE PUMP-Trening angażujący całe ciało, pomaga pozbyć się niechcianej tkanki tłuszczowej – potwierdzono naukowo, że trening  średnio pozwala spalić około 400 cal w 20 minut(1200 cal na godzinę). Trening z wykorzystaniem -kettlebell – żeliwnego odważnika z uchwytem – może zastąpić całą siłownię. Dzięki temu prostemu przyrządowi za jednym zamachem zbudujesz mięśnie, spalisz tłuszcz, poprawisz siłę, sprawność i wytrzymałość.

 

  DLA DZIECI:

GIMNASTYKA OGÓLNOROZWOJOWA to zajęcia dla dzieci (w wieku od 5 do 10 lat) z zestawami ćwiczeń ogólnych – polecanych dla zwiększenia sprawności fizycznej i koordynacji ruchowej. Zajęcia z gimnastyki ogólnorozwojowej rozwiną w dziecku cechy psychomotoryczne takie jak: orientacja w przestrzeni, zręczność, refleks, spostrzegawczość oraz poprawiają kondycję fizyczną, a także korzystnie wpłyną na ogólny rozwój dziecka, wzmocnią organizm jak również będą kształtować prawidłową postawę dziecka. Prosimy o zabranie ze sobą kocyków dla dzieci.

JUNIOR DANCE – zajęcia dla dzieci w wieku (7 do 12 lat.)W programie nauka kroków tańców latynoamerykańskich (samba, cha-cha, rock and roll) oraz standardowych (walc angielski, walczyk, quickstep) a także innych np. Polka.

 

 

Oxygen KLUB Fitness to najnowocześniejsza siłownia  dla pań i panów w tej części Warszawy. Zarówno dla kobiet i dla mężczyzn zapewniamy rozmaite treningi fitness  Joga,  pilates, stretching, aerobik,  trening funkcjonalny, spinning. Dobieramy  indywidualnie program treningowy dostosowany.  Klub mieści się w dzielnicy Warszawa Ursus Niedźwiadek Włochy a znakomity dojazd powoduje że nasz KLUB Fitness i siłownia są odwiedzane przez mieszkańców takich dzielnic jak Ochota Okęcie Bemowo Jelonki a nawet  Ożarów Pruszków.  Wygodny dojazd od ulic  Połczyńska  i Wojciechowskiego  – zapraszamy, bardzo dużo miejsc parkingowych.