Body Killer

Trening ten obejmuje wszystkie partie ciała. Jest intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń, dzięki czemu spalasz tłuszcz oraz wzmacniasz i rzeźbisz swoje ciało.

Na zajęciach wykorzystywane są hantelki, kettle, talerze, itp. Za każdym razem inny zestaw, w zależności od instruktora. W tej lekcji nie zapomina się o kształtowaniu mięśni ramion, klatki piersiowej, przedramion czy łydek. Rozbudowana część z ćwiczeniami mięśni brzucha pozwoli uzyskać idealnie płaski brzuch. Przymiotnik killer oznacza, że w odróżnieniu od tradycyjnego treningu wzmacniającego, zajęcia są intensywniejsze, a wysiłek większy.
Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.

Prowadząca

Klaudia Sygit
Styczność ze sportem i tańcem mam od 10 lat. Zawsze chciałam być autorytetem i motywacją dla młodych dziewczyn. Oglądając zdjęcia zawodowych fitnessek założyłam sobie, że będę jedną z nich. Staram się zmienić stereotyp zajęć grupowych aby pokazać, że salę fitness również można traktować jako salę treningową. Zaczęłam startować w konkursach sylwetkowych, z czasem stałam się sponsorowanym sportowcem i zawodową tancerką.