Trening funkcjonalny, całego ciała – wytrzymałość siłowa. Pobudza metabolizm, powoduje wyrzut endorfin. Świetny zamiast porannej kawy. Przeznaczony dla kobiet i mężczyzn.

Wskazane 10 minut przed treningiem spacer na bieżni. Rozpoczyna się 10 minutową rozgrzewką rotacyjną stawów. Trening oparty na ćwiczeniach typu przysiady, wykroki, podrzuty, „brzuszki” z wykorzystaniem sztangi, obciążników, piłek, stepów itp. Uczestnicy powtarzają je przez 30 sekund, każdy w swoim tempie z zachowaniem poprawnej techniki, której pilnuje prowadząca.

Jako pierworodna córka zapaśnika od dziecka byłam związana ze sportem. Długo szukałam odpowiedniej dyscypliny. Grałam w tenis ziemny, stołowy, siatkówkę, koszykówkę, nawet jeździłam na deskorolce Emotikon smile W 2000 roku trafiłam na siłownię. Wziął mnie pod opiekę doświadczony ale bardzo wymagający trener. Pokochałam kulturystykę.Od tego momentu moje życie jest podporządkowane bodybuilding. Żywienie, suplementacja, treningi i regeneracja.

Zawodowo długo zajmowałam się zarządzaniem. Studiowałam ekonomię na UW. Jestem coachem biznesowym. Chcę dzielić się moją pasją z innymi i robić tylko to co kocham – zostałam trenerem personalnym o specjalizacji kulturystyka.

Aby więcej wiedzieć podjęłam studia na WSKFiT kierunek WF. Podstawa wszystkiego w życiu to zbilansowane jedzenie – jestem Dietetykiem klinicznym i sportowym. Kieruje mną ciekawość organizmu ludzkiego i holistyczne podejście do człowieka. W poszukiwaniu odpowiedzi często uczestniczę w profesjonalnych szkoleniach. Jak diagnozować dysfunkcje ruchowe i je korygować? Te umiejętności nabyłam na kursie Functional Movement System i Medical Trainer.