Zajęcia są przygotowane specjalnie dla mam z dziećmi w wieku niemowlęcym.  Trening ułożony jest tak, aby mamy mogły wykonywać go w obecności swoich pociech, a nawet razem z nimi, co sprzyja pogłębieniu ich więzi a także pozwala szybko wrócić do formy po porodzie.

Weź udział w zajęciach Aktywna Mama i szybko wróć do formy sprzed porodu, a nawet zyskaj figurę, o której zawsze marzyłaś. To nie magia, tak działa regularny ruch, pod okiem dobrego instruktora! Sprawdź grafik zajęć!

Wzmocnisz:

  • mięśnie brzucha, osłabione i rozciągnięte po ciąży i porodzie
  • mięśnie klatki piersiowej, które w okresie karmienia są „rusztowaniem” dla powiększonych piersi
  • mięśnie grzbietu – ponieważ plecy często bolą z powodu schylania się podczas pielęgnacji dziecka
  • ramiona – które powinny być silne, bo potrzebujemy ich do noszenia, tulenia i kołysania dzieci
  • zgubisz zbędne kilogramy, uelastycznisz brzuch oraz wzmocnisz ramiona i plecy.

Zajęcia łączą w sobie elementy różnych form fitness, takich jak: TBC, pilates, fitball, stretching, yoga.

W treningu mogą brać  udział kobiety już 6–8 tygodni po porodzie fizjologicznym i ok. 12 tygodni po cesarskim cięciu.

Dlaczego inni uczestniczą w zajęciach:

„Żeby schudnąć po ciąży.”

Kasia

„Dla poprawy kondycji po ciąży i powrotu do rozmiaru 38.”

Karolina

„Aby zdobyć formę i wyjść z domu. Fajna prowadząca.”

Monika

„ Ponieważ całe życie uprawiałam sport, a moja dyscyplina jest chwilowo „niedostępna”, a z dzieckiem nie da rady ;( „

B.T.

„Dlatego, że są to jedyna zajęcia, na które mogę chodzić (bo mogę zabrać ze sobą dziecko), a lubię być aktywna. Poza tym chcę schudnąć po ciąży.”

Ewa

Prowadzący