Aktywność fizyczna zmniejsza bóle pleców, które często towarzyszą w ciąży. Pomaga odciążyć i zrelaksować stawy oraz wspomaga powrót do formy po porodzie, poprawia samopoczucie. Skupiamy się głównie na stabilizacji miednicy i kręgosłupa, wzmacnianiu mięśni krocza oraz pracy nad prawidłowym oddechem. W czasie takich zajęć dowiesz się jak prawidło ćwiczyć w okresie ciąży. Zajęcia prowadzone są w bardzo spokojnym tempie. Sprawdź grafik zajęć!

Dlaczego warto ćwiczyć w czasie ciąży?

Dlatego, że poród będzie dla Ciebie ogromnym wysiłkiem porównywalnym z przebyciem MARATONU. Regularne i odpowiednie ćwiczenia poprawią Twoją kondycję i ułatwią poród.

Ćwiczenia w ciąży to:

  • lepsza wydolność
  • mniejsze ryzyko wystąpienia rozstępów
  • zmniejszenie bólu pleców w odcinku lędźwiowym
  • lepszy przepływ krwi przez łożysko i macicę
  • złagodzenie dolegliwości typowych dla ciąży takich jak opuchnięte nogi, żylaki czy zaparcia
  • szybszy poród
  • zmniejszenie dolegliwości bólowych spowodowanych skurczami partymi
  • Twoje dobre samopoczucie!

Zajęcia dla kobiet, u których ciąża rozwija się bez powikłań i nie ma przeciwwskazań od lekarza. Wymagane zaświadczenie ze zgodą od ginekologa.

Dlaczego inni uczestniczą w zajęciach:

„Żeby schudnąć po ciąży.”

Kasia

„Dla poprawy kondycji po ciąży i powrotu do rozmiaru 38.”

Karolina

„Aby zdobyć formę i wyjść z domu. Fajna prowadząca.”

Monika

„ Ponieważ całe życie uprawiałam sport, a moja dyscyplina jest chwilowo „niedostępna”, a z dzieckiem nie da rady ;( „

B.T.

„Dlatego, że są to jedyna zajęcia, na które mogę chodzić (bo mogę zabrać ze sobą dziecko), a lubię być aktywna. Poza tym chcę schudnąć po ciąży.”

Ewa

Prowadzący